
Aleksandra Radomska
Aleksandra Radomska – ’89, z wykształcenia magister nauk społecznych,
z wyboru – komik dnia codziennego. Od kilkunastu lat prężnei działa w
sieci – pisze, nagrywa, bawi i skłania do refleksji. W swoim życiu podawała kawę, myła toalety, wymyślała rymowanki do zabawek, realizowała kampanie dla takich marek jak ING, Orange, Allegro i wiele innych.
Zajmuje się copywritingiem, komedią, wydała bestseller, zaczęła trasę
standupową i cholera wie, co jeszcze wymyśli. Prywatnie mama ośmiolatki,
która uczy ją jak trzeba żyć.
W gąszczu ludzi przekonanych o tym, że znają receptę na sukces,
jestem tą, która nie ma pojęcia, błądzi, wątpli i przeżywa niesamowite
wyzwania, a sukces definiuje sobie po swojemu.

Paweł Potakowski
W MIGAM.org otwiera świat dla Głuchych, a kierując www.pracabezbarier.eu
Od 6.09.2021 w Polsce nastała nowa rzeczywistość dla osób z niepełnosprawnościami. Wszystkie podmioty publiczne mogą zostać ukarane za brak dostępności. Dla Głuchych oznacza to, że wreszcie będą mogli skorzystać z dostępu do tłumaczy PJM. A co to ten PJM? O tym min. opowie Paweł Potakowski, który od 2016 roku skutecznie łączy dwa światy: słyszących z Głuchymi.

Piotr Zielonka
Prof. dr hab. Piotr Zielonka (Instytut Biologii SGGW) prowadzi badania naukowe w zakresie ekonomii behawioralnej. Napisał książkę “Giełda i psychologia”, której piąte wydanie ukazało się w 2019 roku oraz monografię “Punkt odniesienia”, wydaną po raz drugi w 2020 roku. Jest współtwórcą i kierownikiem studiów podyplomowych “Psychologia Biznesu dla Menedżerów” w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz wykładowcą w University of Donja Gorica – Montenegro.
Prelegent powie, jak wykorzystać ekonomię behawioralną do projektowania naszego otoczenia w taki sposób, abyśmy podejmowali lepsze decyzje i skutecznej realizowali długofalowe plany. Bez nakazów, bez zakazów, bez kar, bez kosztów.

Elena Pawęta
Elena Pawęta jest adiunktem w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w przedsiębiorczości międzynarodowej i rozwoju startupów. Elena sama prowadzi biznes międzynarodowy, jest trenerem komunikacji oraz mentorem startupów. Pasjonuje ją edukacja oraz rozwój osobisty.
Przemówienie jest oparte na 5-letnich badaniach opisanych w książce ?Born Global Entrepreneurs?. Podczas badań i wywiadów z międzynarodowymi start-upami z Brazylii, Hiszpanii, Irlandii, Polski i Finlandii, okazało się, że łączy ich bardzo wiele ? podejście do podejmowania decyzji, uczenia się i budowania relacji. Nawet jeżeli nie prowadzimy biznesu, możemy wiele się nauczyć od tych międzynarodowych przedsiębiorców,, aby szybciej osiągać nasze cele, zwiększyć produktywność, oraz bardziej klarownie komunikować to co chcemy powiedzieć.

Róża Hajkuś
Róża Hajkuś. Lekarka zwykła wiejska. Najmniej potrzebny człowiek internetu, bo każdy się zna na medycynie. Pracuje na oddziale pediatrycznym. Edukuje w sieci jako roza_lekarzdladzieci.
Dlaczego tak chętnie powierzamy swoje zdrowie ludziom o wielkich zasięgach i nikłych kompetencjach? Czy lekarze zawiedli, skoro porad zdrowotnych szukamy u aktorów, piosenkarek i parentingowych blogerek? I dlaczego ludzie bez podstawowej wiedzy medycznej tych porad tak chętnie udzielają? Róża Hajkuś, lekarka edukująca w internecie jako roza_lekarzdladzieci, ostrzega przed medycyną opartą na celebrytach.

Michał Korba
Zawodowo Chief Commercial Officer & Co-Founder w User.com. Od ponad 5 lat wdraża technologie marketing automation dla klientów na całym świecie. W branży technologiczno-marketingowej pracuje od ponad 19 lat. Zna zarówno perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital) oraz specyfikę pracy w dziale marketingu. Przedsiębiorca internetowy. Swoim praktycznym doświadczeniem dzieli się w trakcie szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych. Występował na scenach WebSummit, Infoshare, SaaStock i wielu innych. Prywatnie ojciec dwójki małych geniuszy i mąż najwspanialszej z żon.
Przypowieść o tym jak w metodyczny sposób stać się ekspertem w dowolnie wybranej dziedzinie, wspinając się po stoku oświecenia.

Marta Tomczyszyn
Senior consultant w zespole Customer Strategy and Applied Design w Deloitte Digital. Wspiera klientów w obszarze projektowania doświadczeń użytkowników. Dotychczasowe doświadczenie dostarczyło jej wiedzy na temat złożonych procesów zachodzących w organizacjach oraz wiedzy umożliwiającej rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów klientów z różnych branż. Odpowiada za projekty z zakresu Design Research, Customer Experience i User Experience Design oraz Service Design. Mentorka programu Dare IT.
Wystąpienie o projektowaniu nieszablonowych produktów i usługi, o jakich marzy klient, nawet jak jeszcze o tym nie wie. O słuchaniu głosu klienta i szukaniu inspiracji w jego bólu.

Tomasz Palak
Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie (m.in felietony we “Wprost”). Sześciokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca WSB, WSAiB, WSEI i UTH. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne – m.in. Rzeczpospolitą czy money.pl. Rozmowy z nim prowadzono między innymi w ramach audycji Mała Wielka Firma oraz Dzień dobry TVN. Organizator cyklicznego wydarzenia Crash Mondays. Prywatnie gitarzysta.
Podobno do transplantacji najchętniej stosuje się serca prawników – bo są nieużywane. A księżycowa misja Apollo testowana była na sali sądowej, bo tam nie ma atmosfery. Co stoi za tymi żartami? I co można z tym zrobić?